Annons:
Etikettot
Läst 1403 ggr
J-Artur-K
11/22/13, 7:30 PM

Nu är det helg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härligt nu är det helg för dom flesta 😃

Ska ni göra något roligt ? 🙂

Jag ska inte göra något speciellt faktiskt. Jobba lite med sidan och ta det lugnt. Grannarna kanske ska komma förbi så vi umgås 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
lenjon1
11/22/13, 8:44 PM
#1

Thanks God it´s friday….

Ett sjukt hektisk vecka och jag har inte en blekaste aning om vart dagarna tog vägen.

Är så slö och lat denna kväll och lär antagligen slumra i soffan och tvingas genomlida Idol då min dotter äääääälskar det programmet.

I morgon ska dottern och jag ha en heldag i ett shoppingcenter i Helsingborg inklusive IKEA. Men först sovmorgon och långfrulle.

Ha en go fredagkväll 

Kram Lena

[Sparkle*]1
11/22/13, 8:45 PM
#2

Kan bara hålla med! :)

[Sol69]
11/22/13, 10:20 PM
#3

Det är fredag och jag har en helg att njuta av.. får väl fundera på vad jag ska hitta på 🤔Förutom att njuta av ledigheten.. 😃

Önskar er andra en underbar helg också 🤗

ALPHIRA
11/22/13, 10:37 PM
#4

Vilka som helst veckodagar för mig är helgdagar om jag bara slipper jobba och hoppa upp med tuppen!! ⏰ Blääh, två vardagar för mig härnäst…

Men ni som har ledigt, ha det så bra och ta hand om varandra! ❤️

[Sol69]
11/23/13, 9:58 AM
#5

En gammal låt jag hittade.. 😃

[Sparkle*]1
11/23/13, 10:45 AM
#6

ALPHIRA, vet precis hur det känns att jobba helger.. ;) Men jag hoppas att helgen går snabbt för dig. :) Sol, kul låtidé, ska genast lyssna.. :) Ha det så bra alla!

Annons:
Twinflamewolf
11/23/13, 2:11 PM
#7

Trevlig Helg på er 😎

Är dator lat idag så jag bara nosar runt och skriver inte så mycket,dessutom datorfel men en ny kommer i veckan vilket blir skönt för den här kan man inte lita på alls 😃

Loris M
11/23/13, 7:24 PM
#8

Är det bara jag eller har ni också märkt att det inte finns några vardagar. Det är bara helg hela tiden!! 😮Det blir måndag och sen är det helg. Igen! 🤔

Det var någon som sa att det är ett vanligt fenomen som man kan uppleva när man passerat 40. 😉

Twinflamewolf
11/23/13, 7:53 PM
#9

Ha ha ha Mesa du har så rätt,vart tar vardagarna vägen när man blir gammal 😮jag närmar mig 48 och tycker varken Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag eller Fredag syns mer.Snart ryker nog Lördagen också så blir det Söndag hela veckan 😂

Nä men vart tar dom vägen,allvarligt det känns nästan som helg hela tiden,hur mysko som helst 🤔

Ha en fortsatt fin Lördag på er för snart är det Söndag 😉

[Sol69]
11/23/13, 8:10 PM
#10

Jag tycker det är tvärt om att det alltid är vardag och aldrig helg. Men kan bero på att jag jobbar inom vården och jobbar helger. 😃

lenjon1
11/23/13, 8:13 PM
#11

Vad händer Twinflamewolf när även söndag är borta för oss? För det är verkligen helt galet vad tiden går fort. Förr tyckte jag alltid att hösten var så evighetslång, men nu…sommaren borta sen blev det dags för adventsljusstakar.

Är vi för dåliga på att leva här och nu tro?

Twinflamewolf
11/23/13, 8:21 PM
#12

Det är nog bara åldern som tar ut sin rätt och försvinner Söndag får vi nog en ganska lång Lördag😃nä den var dålig☺️ men nog går veckan alldeles för fort och helgen känns alltid så lång men jag har aldrig vart så mycket för helg så kan bero på det medan vardagarna känns roligare på nåt vis.Jah,,, man har sina små knepigheter för sig😃

Loris M
11/23/13, 8:34 PM
#13

Twinflamewolf, jag tror också att det beror på vad man föredrar. Helger eller vardagar. Jag är inte heller så mycket för helger. Jag är alltid ledig på helger och det blir nästan en väntan på att veckan ska börja igen. 🤪Jag tycker om mitt jobb och trivs jätte bra, så oftast har jag ett minne av att jag åker till jobbet på en måndag och sen är det plötsligt någon som säger: Ha en trevlig helg! Vi ses på måndag! … och jag bara sitter och tänker: Va!! Igen? 🤪😂

Vardagar händer mycket, jag är i rörelse hela tiden, behöver påminna mig emellanåt att andas. Men på något lustigt sätt så är det det jag trivs med. När det sen kommer helg så tycker en del av mig att det är skönt för då kan jag ta det lugnt och koppla av. Men en annan del av mig tycker att det är jobbigt att ta det lugnt. Ja, som du sa, "man har sina små knepigheter för sig". 😃

Annons:
J-Artur-K
11/23/13, 8:52 PM
#14

Blev inte något gjort här idag som jag hade tänkt. Blev middag dag och sällskaps spel med grannarna 🙂

Ny dag nya möjligheter

Farwuq
11/24/13, 11:18 AM
#15

Söndag…

Vart tog veckan vägen?!

😮

Det börjar bli råkallt, vi har bara 3,9°C här.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: