Annons:
Etikettot
Läst 519 ggr
ALPHIRA
2013-12-01 12:40

Goddag 1 dec

Har sagt varken bu eller bä på sistone varken här eller någon annanstans. 

Så tänkte säga goddag i alla fall. Solig men jätte blåsig dag.

Eldar fullt i spisen men andligt är det en sparlåga om ens det. Händer ingenting, tänker inte ens i dom banorna. Varför det är så, det bryr jag mig inte att analysera. Ibland är det bara så.

Ska fortsätta titta på skidor och låta hjärnan vila.

Ha en bra början på december. ❤️

Annons:
[Bettanbop]
2013-12-01 15:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej och god första Advent på er

J-Artur-K
2013-12-01 16:28
#2

Nu är det första advent igen 🙂 Önskar att ni har haft en härlig första advent 🙂

Ny dag nya möjligheter

lenjon1
2013-12-01 20:21
#3

Hej hopp gott folk

Vart tog den här helgen vägen? Oj vad fort det gick…men det är som alla andra dagar, de går i ett rasande tempo. Men 1.a advent har varit mysig. Långfrulle med dotter och exmake, sen näsan i böckerna tills en god vän ringde och tyckte Lena - nu får du minsann visa dig lite…jag är ganska osocial då jag bara jobbar eller pluggar. Så en runda på byn och julskyltningen.

Köpte mig 4 stycken änglar för sammanlagt 68 kr. Ett fynd må jag säg och fina var de också så klart. Sen käkade vi kvällsmat på en restaurang. Nu är jag tillbaka med näsan i böckerna men först en titt in här och på TV-programmet "Allt för Sverige".

Kram på er 

Lena

ALPHIRA
2013-12-01 20:54
#4

Med tanke på "Allt för Sverige" -serien. Har följt den, den är samtidigt både rolig, lärorik och känslomässigt berörande. (Den kommer just nu i TV i ett annat rum men kommer att se den sen när det passar.)

Jag har mycket släktingar som flyttade till Amerika från Finland förr i världen men har inte någon som helst kännedom om dom. Har bara en syster och två kusiner kvar i Finland och dom är lika "ovetande".

Vad intressant det vore att söka sina rötter, mycket av mina rötter är på andra sidan av Atlanten, om man säger så. Skulle vara så roligt att få åka dit och träffa dom. Men det går ju inte. 😕Cash.

Upp till toppen
Annons: