Annons:
Etikettgud
Läst 846 ggr
[Bettanbop]
2013-12-01 19:29

En Bön

Käre Gud och alla himmelska Änglar, En större vinst på denna lott skulle hjälpa oss jätte mycket <3 Amen

Annons:
[Bettanbop]
2013-12-01 20:23
#1

Näpp, inget denna gången heller 😉😃

ALPHIRA
2013-12-01 20:55
#2

Känner igen det där…😕

J-Artur-K
2013-12-01 20:57
#3

Ja kopierar din bön kom på nu att jag har en lott med 😃 Kära gud och  himmelska folket låt mig få en vinst jag behöver på denna lott 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-12-01 21:00
#4

Nej jag behövde ingen vinst denna gång heller verkar det som 🥵🙂

Ny dag nya möjligheter

[Bettanbop]
2013-12-01 21:40
#5

😕🙂

Twinflamewolf
2013-12-02 17:37
#6

Jag behöver ingen lott för jag har redan vunnit högsta vinsten ett liv med Wolf i ren andlig kärleksfull harmoni 🌺mer behövs inte ❤️

Annons:
Loris M
2013-12-02 21:50
#7

På tal om lotter… vet ni vad som hände en gång? Jag vann fast jag aldrig spelat. 😃

Mina barn är med i en fotbollsförening och som ni vet så tvingar de barnen och oss att sälja lotter m.m. och en gång fick vi tio lotter av ett värde av 1000 kr. som skulle säljas. Gjorde vi inte det var vi tvungna att betala själva. Det är helt fel tycker jag men samtidigt vill jag inte beröva mina barn fotboll. Min pojke vägrade gå runt och knacka dörr eller stå utanför affärer och sälja och jag tyckte väl inte heller att han skulle behöva det så jag köpte dessa förbaskade lotter och la det bakom mig. Vi fick också tre rabatthäfte, värda 300 kr. så jag tänkte att jag köper de också och när jag ändå går med förlust så kan jag väl åtminstone glädja någon annan eftersom jag inte behöver dessa.

Så jag gav bort häftena till tre av mina favorit kollegor. De blev jätte glada förstås. Så satt jag en kväll med min man och han hade spelat på vanligt lotto och väntade på sin stora vinst på flera miljoner, som han alldid gör. Planerade allt vi skulle köpa och var vi skulle bo. 😃Jag, i min ordning sa som vanligt att jag inte vill ha någon miljon för vad ska vi ha den till? Vi har så vi klarar oss, mer vill jag inte ha. Skulle vi vinna så skulle jag ändå vilja skänka bort det mesta till de som behöver det mer. Jag skulle aldrig klara av att behålla det själv. Han (min man) skulle inte gå med på det, vi skulle bli osams och då skulle jag bli tvungen att ta ut skilsmässa. 😃

Sen sa jag på ett ungefär: En miljon vill jag inte ha, det skulle bara bli jobbigt, men det skulle vara härligt att vinna en mindre summa, typ, 20-50 tusen som vi kan ha en tid och lägga ut till maten. Våra löner skulle vi kunna ha till annat. En kort tid efter det så kom jag plötsligt på att de skulle dra vinster (lotter jag var tvungen att köpa) och att det skulle utannonseras i lokaltidningen. Jag tror att det skulle vara samma dag eller dagen efter som jag kom på det. Men i alla fall, så tittar jag i tidningen och hittar att vi har vunnit högsta vinsten: 20 000 kr. mat på Coop!!! 😃 Blev både glad, tacksam och överraskad. Lite häftigt tycker jag, att jag fick det jag önskade. Varken mer eller mindre!

[Bettanbop]
2013-12-02 23:21
#8

Härligt mesa, så kul 😃

J-Artur-K
2013-12-02 23:44
#9

Härligt du bad om det du behövde inget mer 🙂

Ny dag nya möjligheter

Loris M
2013-12-03 08:36
#10

#8 #9 Ja, det var härligt! 🙂Hoppas att era böner blir också hörda och att ni får det ni behöver! 🌺

Upp till toppen
Annons: