Annons:
Etikettänglar
Läst 1040 ggr
CarolinaE
2013-12-29 23:20

När har du fått hjälp av Änglarna ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du varit med om något tillfälle då du verkligen
har känt att du har fått Änglahjälp?

Annons:
_Fisken
2013-12-29 23:25
#1

Ja. Jag tror jag fick det. Jag tror också kirurgerna hade dem vid deras sida.

[erikam]
2013-12-29 23:26
#2

Nej det har jag inte. Men jag hoppas för allt i världen att jag får det snart.

yamher
2013-12-30 00:09
#3

ja, ett fler tal gånger, fast inte änglar utan av min eller min makes skyddsängel.

Vid ett tillfälle så snurrade de bilen trots oerhörd låg hastighet inte fick stopp på bilen innan en T-korsning så vi till slut hade hamnat 90 grader till vänster.

Min yngsta son blev av med en lunginflammation efter ha varit riktig dålig och besök hos läkare. Så kom vi hem och han hostade inte en gång. Febern försvann på någon timme. Inget rosslande i bröstet. Helt frisk. (nej det var inte falsk krupp).

Min makes skyddsängel puttade ett rådjur så den fick hjälp över vägen när den stod mitt på vägen efter en kurva.

osv.

Alis volat propriis Oskyldig

CarolinaE
2013-12-30 01:09
#4

#3 Ymer du har verkligen fått änglahjälp !
Underbart med rådjuret !
Jag fick änglalhjälp när en kattunge skulle avlivas
pga hög feber. Jag tog hem henne, satte mig ned
och bad. 3 timmar senare var hon fullt frisk och
lekte med de andra kattungarna. 

Höll på att bli påkörd av tåget, det visslade förbi
bakom ryggen på mig. 

Var med om olycka i samband med bergsklättring
i Pyreneerna. 
Tänkte tidigare tälta i skogen i samma område. 
Men jag tyckte att det var så otäcka energier
så vi packade ned tältet. 
Strax därefter kom en bil åkandes utan lysen
precis där vi tidigare hade satt upp tältet. 

Även här osv.

yamher
2013-12-30 11:26
#5

ja det finns en hel del upplevelser. Ofta inser man inte att man har fått hjälp. men det känns fantastiskt att få uppleva hjälpen.

Alis volat propriis Oskyldig

Twinflamewolf
2013-12-30 13:49
#6

Oj det är ofta det 😃men inte av änglarna utan Wolf min guide som ofta fått ingripa.Tar ett par händelser.

Jag är ganska kort så jag måste stå på stolar för att nå upp och vid det här tillfället faller jag bakåt i köket och just då kom min ena katt gående och jag faller så mycket så jag är lodrätt när jag känner två händer som knuffar mig tillbaka upp på stolen igen,rent fysiska händer och det var bara jag och katterna där.

Hade Wolf inte stoppat det fallet hade jag klvit över Mowgliis rygg,katten hade aldrig överlevt plus att jag skulle ha landat över köksbordet.

Vid ett annat tillfälle när jag var barn,Wolf och jag har röst kommunikation med varandra som jag utvecklat genom åren.På den tiden hörde jag honom inte lika tydligt men vi var på väg upp till min farmor och farfar,jag satt bak i bilen i mitten för jag ville se ut och på den tiden var det ju inte tal om bilbälten som det är idag.

Men plötsligt hör jag bara,lägg dig i fosterställning bakom sätena och jag la mig sen smällde det med fyra hästar som smitit ur hagen när ägaren skulle ta in dom.Hela bilen demolerades men vi tre klarade oss.Mor kunde gått åt för ena hoven var bara en liten liten bit från hennes ansikte.

Hade jag suttit kvar där bak i mitten på sätet hade jag åkt ut i krossade frontrutan och förmodligen även fått hästarna över mig men vi kom undan med en massa glassplitter på oss men inga sår,ingenting kanske lite stelhet men inte ens det kan jag minnas.

Det är så ofta han gripit in och allt kan man ju inte skriva men en händelse till på mitt blöta badrumsgolv där jag inte tänkte mig för utan kom in i full fart halkar bakåt och känner hur Wolf lyfter upp min nacke och hur han saktar ner farten och där skulle jag slagit huvudet i en hög tröskel,jag borde ha blivit illa tilltygad men låg där på golvet och hade fönstret öppet och tänkte fasen nu måste jag ropa på hjälp.

Ligger och säger aj aj aj men upptäcker jag hade inte ont någonstans alls så visst ingriper dom och det med besked många gånger och man kan bara vara tacksam för den fina hjälp man så ofta får både stort och smått 🌺

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: