Annons:
Etikettandra-personer-varelser
Läst 1163 ggr
J-Artur-K
2013-11-21 16:56

Feer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här berättar jag om hur jag har upplevt feer. 🙂

Jag hamna i en otroligt härlig plats med natur och vacker miljö. Jag såg feer i olika färger och utseende. Dom var småa och hade olika slags färger på deras vingar o klädsel. Var olika storlekar på feerna och man fick känslan att en fe har en betydelse och en annan fe har en annan betydelse / uppgift. Men även att feer kan ha olika rang. Att feer kan ha en mindre rang och en annan fe har en högre rang. Allt är av en anledning där för att det behövs fick jag känslan av. 🙂 

Men detta är mina upplevelser hur det kändes för mig  🙂

Har ni haft kontakt med feer som ni vill dela med er av ? 🙂

Bild : 

Copyright information: © Elena Schweitzer - Fotolia.com

Ny dag nya möjligheter

Annons:
J-Artur-K
2013-11-24 16:01
#1

🙂

Ny dag nya möjligheter

P.O
2020-07-08 04:37
#2

Jag var i skogen Tiveden som är känd för sina naturväsen och jag har upplevt mycket där och såg de som bor där i skogen och känner starkt telepatisk vad de vill säga och såg dom tydligt med stirrande ögon på en och vi lekte tittut bakom träden och jag hade roligt. Men på vägen hem när min vän körde bilen och jag satt i framsätet så stod plötsligt en vit älva på mitt knä och såg på mig hela vägen och jag såg henne hela vägen tills Tiveden tog slut och sen såg jag henne börja flyga ut genom bilen ifrån mitt knä. En sådan vit älva som dansar, de vita älvorna i ring som i John Bauer målningar. Jag har en annan älva hemma hos mig i min lägenhet med beige kropp och trollsländavingar och två små troll från skogen i min soffa. Hon flyger ut om sommrarna.

Upp till toppen
Annons: