Annons:
Etikettporten-till-himlen
Läst 1735 ggr
Twinflamewolf
2013-11-24 12:47

Att färdas i Tunneln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är något jag ganska nyligen fick vara med om för första gången.Att resa astralt är för mig vardagsmat men så sa min guide att nu ska du få vara med om något du inte tidigare upplevt.

Vi hör ofta om dom som berättar om NDU -nära döden upplevelser där dom besökt hemmet och känslan av frid och inte vilja komma tillbaka hit.

Dom berättar om en tunnel med ett ljus som öppnar sig mot slutet,den här tunneln finns ungefär en meter över vår egen markyta så den är inte långt borta men inte alltid vi får vara med om att just ta en färd genom den astralt men vanligt vid NDU.

Min upplevelse var rent astral under en medveten vaken resa,minns hur harmoniskt allt kändes och det var verkligen som om man absolut inte ville tillbaka igen men nu var det astral resa och ingen NDU för min del.

Nyfiken jag är så undrar jag om nån av er upplevt NDU där ni besökt himlen och dess invånare eller kanske rent av fått färdas astralt genom denna vackra tunnel som bara inger värme,ro harmoni och en enorm lycka och kärlek.

Det måste ju finnas fler än jag som har astral erfarenhet av tunneln.

Dela gärna med er i så fall för personligen vet jag inte om jag mött någon som berättat för mig om just tunnelfärd astralt däremot har jag läst en hel del om NDU och kan läsa hur mycket som helst om dessa människors besök i hemmet ❤️

Bild : Copyright information:© Kovalenko Inna - Fotolia.com

Annons:
J-Artur-K
2013-11-24 15:37
#1

Intressant det du säger. Jag har varit i en ljus tunnel tror det var ca 1 ovanför marken som du säger. Tunneln var skapat av starkt sken som var så starkt att det sken vit. Tunneln var ganska lång o jag träffa bekanta i tunneln men även vägledare o var riktig harmoni i tunneln, Man kan säga att tunneln var som att gå inne i ett rör men som var skapad av ljus sken så starkt att det blev vit och fylld med harmoni. ☀️🙂 Men det är min upplevelse om det är samma tunnel jag var i som dom nämner 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-11-24 15:47
#2

När jag gjorde den resan var 4-5 personer som gick bredvid varandra harmoniskt sida vid sida, Symboliskt kändes det som att vi är enade istället för att gå bakom varandra , symboliskt för harmoni här är vi samlade enade med varandra 🙂☀️

Ny dag nya möjligheter

Twinflamewolf
2013-11-24 17:00
#3

Förmodligen fick du sällskap av dom som var på väg över samt guiderna,jag var ensam med Wolf som höll min hand.Det går inte att beskriva,väggarna var enormt mjuka och fina.

Som du skriver ett sken men ändå en grå grön ton innan man såg slutet och det absolut renaste ljus på andra sidan.Så vackert och jag hoppas innerligt jag får resa genom den igen,jo det får jag ju men även astralt för den vill jag bara uppleva om och om igen 🌺

ALPHIRA
2013-11-24 20:05
#4

Jag har inte haft förmånen att glida in i tunneln och har inte heller velat göra det.

Skrev på en annan sajt -när jag hjälpte en man in i Ljuset- att jag såg ett Ljus- ett ljus som var som ni säger "ungefär en meter över vår egen markyta".

Det var intressant för mig att lära eftersom jag hela tiden trott och förväntade mig under "processen" att ljuset skulle vara högt uppe någonstans…

Men det var längre ner. Det troligen var ett ljus om ledde till tunneln.

CarolinaE
2013-12-09 13:18
#5

#4 Det har ju alltid varit som så att vi har höjt blicken
uppåt, tagit för givet att allt andligt som är i Himlen är högt
upp ovanför oss.
Men om det nu bara är en slöja emellan det jordiska livet och
det andliga så kanske det inte behövs mer än någon meter, eller
mindre, för att komma in i tunneln.

[Lindyhop]
2013-12-09 13:36
#6

Jag undrar om alla har en "egen" tunnel eller om det finns tunnlar lite varstans? Det måste ju vara många som behöver en tunnel eftersom folk går bort hela tiden runtom i världen . Eller skapas det en tunnel då det behövs? Jag tycker också det är så fint att höra att den finns alldeles intill oss, då finns ju också våra älskade bortgångna alldeles invid oss om jag fattat rätt…

Annons:
CarolinaE
2013-12-09 14:27
#7

Jag tror absolut att de bortgångna finns alldeles invid oss.
Min pappa var hård och dominant och ett medium hälsade från
honom att eftersom han ångrar sitt beteende gentemot oss så
kommer han alltid att vara bakom oss och ge oss ständigt beskydd.

Min kära Mormor som gick bort för 20 år sedan framförde vid
ett annat besök hos ett medium att hon var så orolig för min
mage. Den dagen var jag bra så det märktes absolut ingenting,
hade dessförinnan haft jättemycket problem med min mage. 
Så nog finns de omkring oss.

Angående detta med tunnlar så läste jag i en av Sylvia Browns
böcker, att det finns 2 tunnlar. Den vänstra (?) var inte den
bästa. tror att den var för de som inte levt ett kärleksfullt liv.
(tror dock själv på fullständig Förlåtelse från Gud Fader och
andevärlden).
Hon hade även sett flera människor samtidigt som kom genom
tunneln, men de var helt omedvetna om varandra.
Vet inte riktigt vad jag ska tro om detta, men det var vad hon
skrev.

Twinflamewolf
2013-12-09 14:52
#8

# 6 Du är inne på en väldigt intressant tanke där och dessa tunnlar lär ska skapas personligt åt oss men det finns även dom som färdas i samma tunnel men varför det är så har jag inte fördjupat mig i,men härligt du tog upp den tanken 🌺

# 7 Visst finns dom med oss vart vi än går och är bara en tanke bort 🌺

[Lindyhop]
2013-12-09 21:17
#9

Jag tror inte ett dugg på Sylvia Browns teori! "Du har varit dum så du får gå i den vänstra tunneln" nej jag tror alla går i samma typ av tunnel och sen får man väl ta tag i sina dumheter när man väl är på andra sidan. Gud är kärleksfull och förlåtande det är man själv som dömer sej.

ALPHIRA
2013-12-09 23:53
#10

Fick en löjlig tanke här angående tunneln.

Har också läst i en bok att det kan färdas en eller flera själar, till och med kan det bli trångt…

Om jag nu säger att t ex du CarolinaE, tror du att känner du mig ALPHIRA när vi färdas där…(om det nu skulle hända att det händer på samma ögonblick) Så att vi kan heja på varandra…är du här också, vad roligt??!!🙂Eller är vi båda absolut upptagna av våra egna tankar…egoistiska…

Har läst i någon bok att själar hjälper varandra att hitta rätt. Höger-vänster-tunneltrafik? Jag har svårt att tro det men vad vet jag..!!!!!!

PS Känns som om vi vore som spermier som fort fort ska mot målet…Förlåt för jämförelsen men jag är som jag är. (Tack för att jag får vara det❤️)

[Lindyhop]
2013-12-10 08:33
#11

Haha på ett sätt blir det ju som spermier fast nu kommer alla att fastna i "ägget". Jag tycker det var en rolig liknelse men jag är barnmorska och lite yrkesskadad…F.ö är jag övertygad om att eftersom vi är oss själva med tankar, minnen etc. vi har bara lämnat fysiska kroppen, så kan vi prata med varann, känna igen varandra och hjälpas åt på vägen i tunneln. Några kanske går tysta och funderar, vet inte riktigt vad som är på gång? Jag har svårt för trånga utrymmen och trängsel så jag är lite orolig just för tunneln men jag hoppas att jag känner så pass stor trygghet och frid att jag slipper panikkänslor. Förresten måste man gå via en tunnel? En del går ju direkt in i ett ljus efter vad jag har förstått.

J-Artur-K
2013-12-10 13:23
#12

När jag hjälpte en kvinnlig ilsken ande till ljuset och in i himlen (Hon behövde inte hjälpt egentligen men hon vägra själv att gå in till ljuset på grund av hennes inre ilska och frustration. Ett annat medium hade inte lyckats få över henne och ett annat medium hade vägrat att gå in i huset när den kände av andens energier av ilska och frustration) Jag hade kontakt med anden några gånger per distans för hon var en svår ande att hjälpa för hon var så ilsken , arg och frustrerad. Hon ville inte därifrån och gömde sig så man skulle tro att hon gick över som andar kan göra för att försöka lura en. Men till slut så sade jag till. Vill du stanna för all framtid här med denna ilska och frustration och aldrig mer få mer inre harmoni ? Eller vill du bli av med denna ilska och frustration och att den ersätts med harmoni ? Det enda du behöver göra är att följa med mig in i ljuset så hjälper jag dig att få det. Du straffar dig själv om du stannar här. Då sade hon kan du hjälpa mig med det. Jag svarade. Ja om du vill så kan jag hjälpa dig med det. Då gick hon med om att gå in i ljust och vi gick sida vid sida in i ljuset. När vi kom in i ljuset så svarade hon mig efter en stund i min inre hörsel att hon har träffat sin mor o far och hon var så lycklig över det. Alla hennes ilska och frustration var bota och var ersatt med harmoni o kärlek. Hon var en helt annan person nu och hon var så tacksam över hjälpen. 🙂

Så när man kommer över kan man mötas upp av nära och kära av det jag har upplevt 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Lindyhop]
2013-12-10 14:01
#13

Då slapp hon alltså gå in i tunneln hon gick direkt in i ljuset? Det var f.ö en fin upplevelse, så bra att du kunde hjälpa henne.

Annons:
J-Artur-K
2013-12-10 14:22
#14

Det kan ju vara att efter hon gick in i ljuset hamna i tunneln det vet jag inte. 

Jag har en video där jag hjälper en annan ilsken ande över till andra sidan. Samma där att jag han vill stanna på grund av ilskan och hans frustration man kan se på videon på mig hans inre ilska och frustration och att jag pratar med han i huvudet. Jag nämner att ju längre han stannar ju mer ilsken och frustrerad kommer han bli på grund av att ilska föder ilska. Jag föreslår att att han ska gå till ljuset för att då försvinner ilskan och ersätt med harmoni och han hamnar i himlen och han kan när han vill komma tillbaka för att hälsa på nära o kära här. Han blir lugn och är på väg till ljuset man kan se då att jag blir mer harmoniskt men sedan tvär vänder han och man ser att jag blir ilsken och frustrerad igen. Jag pratar mer med han och föreslår efter ett tag att vi går tillsammans till ljuset han går med på det och blir harmoniskt igen och vi går sida vid sida in till ljuset och när vi kommer ditt ser man på mig att jag blir ännu mer harmoniskt och börjar tappa balansen för han är van vid att ha sådan ilska i sig och vara så frustrerad så han är alltid spänd i sin kropp och det gör att han tappar balansen av alla harmoni. Man ser att jag tappar balansen mer o mer o sjunker ihop mera och till slut måste jag ta tag i något för att inte falla ihop av alla harmoni. Jag säger till han vist är detta en bättre plats känner du vilken frid du har här. Han svarar Ja . och sänder bokstäverna Tack . 🙂 Jag kollar så att han har det bra sedan avslutar jag det . 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: