Annons:
Etiketthealing
Läst 863 ggr
J-Artur-K
2013-11-28 21:30

Healing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Healing. är för mig att vi tar fram dom gudomliga energierna med hjälp av Universum o andra sidan. För att bytta ut negativa energier hos en person för att det är dom negativa energierna som skapar problemet. Kortfattat förklarat. Med hjälp av healing kan man göra mer än vi förstår oss på. Är bara våran egna fantasi som har stop.  🙂

När man ger healing så är man själv bara en kanal för andra sidan som ger healing. Man kan få hjälp ifrån änglar , ärkeänglar , gudar och gudinnor , Jesus , kraftdjur , healing vägledare vilka som helst i princip kan man få hjälp av. 🙂 Man kan be gud att sända någon som kan hjälpa en 🙂

Copyright information: © Mopic - Fotolia.com

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[Bettanbop]
2013-11-28 23:11
#1

👍 🙂 Jag brukar be änglarna om hjälp med att förmedla healing energierna.

J-Artur-K
2013-11-28 23:16
#2

# 1 Ja man kan göra på olika sätt bara det fungerar för en själv 👍🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2014-03-11 09:38
#3

🙂

Ny dag nya möjligheter

Zamizen
2014-03-11 14:20
#4

Det här med healing är ju rättså coolt! Att man kan läka perronger osv.. rättså coolt! 😉sägs att jag ska kunna göra healing, men har aldrig testat det 🤪

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

J-Artur-K
2014-03-12 07:10
#5

#4 Läka perronger? :)

Ny dag nya möjligheter

Zamizen
2014-03-12 11:56
#6

personer* haha 😃

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
J-Artur-K
2014-03-12 20:48
#7

#6 Haha. ja då fattar jag: ) I USA och England så finns det utbildade healers inom sjukvården. I Norge är healing mer vanligt än Sverige tro jag med. I min egna åsikt är Sverige lite mer efter att få Healing accepterat.

Ny dag nya möjligheter

Twinflamewolf
2014-03-14 17:41
#8

Helt klart har många länder kommit långt före oss vad gäller healing och den accepteras på många håll som en alternativ metod.

Men ordet healing är oerhört djupt,betydligt djupare och allvarligare än vi många gånger föreställer oss.

Att öppna sig för det Gudomliga och sända välmening och kärlek i andras och sin egen väg ser jag som en vacker fin och ljus handling.

Men att kalla sig för healer innebär att man ska kunna bota alla former av sjukdom,inte enbart lindra tillfälligt utan få det hela bestående och den gåvan är väldigt få förunnat.John Of God är en av dom få utvalda som verkligen kan ge läkning.

Som ni vet följer jag den shamanska filosofin och för bara några år sedan så sa jag att jag utövar shamansk healing men här fick jag lära mig något väldigt viktigt att så länge jag inte kan bota all form av sjukdom så är jag ingen healer.

Jag kan lindra,jag kan hjälpa andra att balansera men det är inte jag som gör jobbet för det sköter andevärlden om medan jag enbart är en enkel kanal.

För att kunna kalla sig healer krävs att man har fått gåvan och kanalen så öppen att man kan bota allt från cancer till aids,det här är ytterst få förunnat och jag ser hur ofta det leks med ordet jag är healer.

Vi måste ta ett ansvar här och känna vår egen begränsning,kan vi inte hela alla former av sjukdom bör vi inte kalla oss för healers över huvud taget.

Hårt men sant och tänk efter djupare i frågan för man kan lura så många med ordet healing.

Att utge sig för att vara är så himla vanskligt,man ger sig ut på djupa vatten man inte ens hanterar och jag ser mer och mer "lek" kring ordet healing där man säger alla har och alla kan men allvarligt kan alla läka sjukdomar av alla dess slag? nej den gåvan är få förunnat och i takt med att jag började förstå hur allvarligt ordet healing faktiskt är så avsade jag mig enormt mycket inom mitt shamanska område och ägnar mig nu mera åt att balansera och hjälpa men läka alla former av sjukdom den gåvan har jag inte.

Det räcker inte med att säga jag är en kanal från universellt Gudomligt ljus,jag ska kunna läka all form av sjukdom om jag ska kunna kalla mig för en Healer.

Det ska inte finnas begränsningar som att man inte ger healing till cancerpatienter eller barn under 8 år samt gravida för kan jag ge healing på riktigt då kan jag ge till alla med full läkning och fullgott resultatet där en person blir fullt frisk oavsett sjukdom.

Så var försiktig med vad för ord ni väljer,helande är en stor fin gåva men den gåvan är få förunnat,dom finns men jag är inte en av dom.Jag kan ge tillfällig lindring men det räcker inte till för att kunna kalla mig för Healer ❤️

J-Artur-K
2014-03-14 23:48
#9

#8 Så sant 👍 Jag bruka säga att jag håller på med healing för att jag anser att det ger fel bild att säga att jag är en healer. På grund av att jag känner inte att jag kan säga att jag är det för att det krävs mer än så att kunna säga att man är en healer. Så jag säger att jag håller på med healing istället 🙂

Att säga att man är en healer anser jag att det krävs mycket för att kunna säga så. 🙂 Handlar inte bara om kunskap o så även mycket annat som du tar upp 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: