Annons:
Etikettutanför-himlen
Läst 953 ggr
CarolinaE
2013-12-14 14:12

Kom djuren tillbaka ?

Har ni ni upplevt att era djur har kommit på
besök efter att de gått över till Andra Sidan ?  i

Jag hade en katt som blev påkörd😕. När han
kom in så brukade han alltid lägga sig i en fåtölj.
När han nu var borta så brukade katterna gå fram
till fåtöljen och stå och titta, men aldrig någonsin
att de hoppade upp i den fåtöljen.
När jag en annan gång skulle gå in så kan jag lova
att jag såg honom komma runt hörnet. Det var bara
ett mycket kort besök, men jag såg honom.

Vad tror ni ?

Annons:
[NeferNefer]
2013-12-14 14:17
#1

Mina katter har kommit och hälsat på. Ibland har jag känt att de har hoppat upp på sängen, ibland har jag sett en katt på soffan. En gång kände jag lukten av kattbajs … 😮Hahaha! Alla sätt är bra utom de tråkiga 😃

[gryningen67]
2013-12-14 14:44
#2

Har också sett min katt som har hälsat på,ett antal gånger.🙂

Twinflamewolf
2013-12-14 14:50
#3

Visst kommer dom till oss och jag har haft besök av dom flesta men speciellt Curry som manifesterade sig helt.Trodde först det var min Tudor som kom gående från sovrummet ut i hallen,såg honom först i ögonvrån och skrev klart två ord på datorn sen tittar jag dit och då var det ingen Tudor utan Curry som dött i njurfel.Han stannade en god stund och nosade runt vid  matskålarna i köket där jag satt sen efter ett tag bara försvann han så visst kommer dom till oss.

Om dom inte visar sig gör dom annat som man så väl kan känna igen,har sett mina katter som gått över men inte lika som Curry för han var verkligen kvar en god stund medan andra bara mest flyktigt.Visst är det helt underbart när dom dyker upp så där,gullepluttarna❤️

[Lindyhop]
2013-12-14 20:12
#4

Min hundflicka som blev nästan 14 år gammal kommer då och då. Jag tror nya hunden känner av henne också, syns tydligt att han hör och ser något och så kan han gå runt och "gruffa" för sig själv.

Upp till toppen
Annons: