Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 1039 ggr
yamher
12/27/13, 9:29 PM

ärkeänglar

Jag kommer allt eftersom jag har tid att publicera olika ärkeänglar. De kommer inte att följa någon speciell ordning eller efter betydelse.

Ärkeänglar  har det gemensamt att de alla härstammar från Gud tillskillnad från änglarna. Därför är de lite större i storleken även om de kan ge intrycket av att vara lika stora som oss människor. Även om var o en av dem har ett specifikt utseende så kan de beroende för vem de visar sig för och den personens mottaglighet eller önskan ge intrycket att vara någon annan eller med tecken, färger, symboler eller enbart ett ljus visa deras närvaro än med deras egentliga jag.

De flesta av ärkeänglarna har ett namn som slutar på -el. Det är en härkomst från Gud. Även bland oss människor står -el för herre. Många av namnen är än idag populära tilltals namn.

 Jag kan också komma att lägga till ändra om jag får mer information om någon som jag vid det tillfället jag skrev inte kände till.

                                  

Alis volat propriis Oskyldig

Annons:
J-Artur-K
3/24/14, 11:27 AM
#1

Puff 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Bettanbop]
3/24/14, 10:27 PM
#2

Alltid intressant att läsa om Ärkeänglarna 🙂

Tack Yamher 👍

Zamizen
3/25/14, 4:37 PM
#3

Är det egentligen någon som vet exakt hur många ärkeänglar det finns? 🤔

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
3/25/14, 5:19 PM
#4

Nä det tror jag inte Zamizen 🤔

Zamizen
3/25/14, 5:22 PM
#5

vad jag vet så finns det flera 100 stycken så

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

yamher
3/25/14, 8:19 PM
#6

ca 300 ta o ge. Jag vet inte om det kommer födas fler. Men ca.

Alis volat propriis Oskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: