Annons:
Etikettänglar
Läst 1266 ggr
Piixy
1/3/14, 3:09 PM

Hemligt möte med min ängel?

Hej

Inatt drömde jag att jag träffade min ängel och att hon sa att jag måste sluta med en kontakt som jag har med en person pga att det inte står skrivet i min livsplan. 

Kan det varit ett äkta möte med min ängel eller var det bara en dröm?

Annons:
Twinflamewolf
1/3/14, 3:28 PM
#1

Hej Pixy !

Vad känner du själv,känns det äkta inom dig då var det absolut ett äkta möte eller snarare ett astral möte.

Ibland kan vi behöva göra vissa avslut både med personer och annat för att bereda väg och plats för nytt i våra liv 🌺

Piixy
1/3/14, 4:31 PM
#2

När jag vaknade kändes det som om det hade hänt men när jag la en djupare tanke i det så kände jag att det bara var en dröm. Känns väldigt äkta dock :P 

Tack så jätte mycket för ditt svar Twinflamewolf 😃☀️

yamher
1/3/14, 8:45 PM
#3

se vad tiden visar!?!

Alis volat propriis Oskyldig

lenjon1
1/3/14, 10:01 PM
#4

Novisen Lena kommer med fråga då till dig Twinflamewolf. Vad är det för skillnad på ett äkta möte och ett astralt möte. Jag trodde att det var samma sak…

Kram Lena

Piixy
1/4/14, 12:47 AM
#5

#3 hur menar du, vad tiden visade när jag vaknade? :P

Twinflamewolf
1/4/14, 11:00 AM
#6

Lena ! skillnaden är att anden lämnar kroppen och det där kan man känna igen på att man kan ta på,man kan känna dofter,smak och rent fysisk uppleva olika platser medan en dröm bara liksom är utan att man fysiskt kan ta på personer och föremål eller känna doft och smak.

Jag gör även medvetna vakna astralresor och samma där man känner doft,smak,fysiska föremål och personer medan man exempelvis under en meditation enbart visuellt kan förflytta sig men när anden lämnar kroppen ser vi oftast oss själva först och vi ser hur vår andekropp kliver ur den fysiska samt att vi känner allt precis som vi gör i vår vanliga vardag.

Låter det luddigt 😃det är svårt att förklara men om man säger så här man bara vet för en astral resa är lika fysisk som vi medan en dröm är mer visuell.

Vet inte om du blev någe klokare på det här svamlet ☺️😃

Annons:
lenjon1
1/4/14, 1:22 PM
#7

Nej då, inte alls flummigt jag fattar precis. Tack för svaret. 

Kram

yamher
1/4/14, 1:51 PM
#8

5# Vad framtiden kommer att visa :) Om en person inte ska följa ditt liv så kommer den stötas ut av sig själv. Så länge det inte handlar om något negativt för dig så anser jag att du inte behöver göra deras jobb på något så svagt som ett möte. Jag menar inte att mötet är svagt eller negativt (eller något annat än en mäktig upplevelse), men din skyddsängel får väll jobba lite för det. De på andra sidan kommer i så fall kunna skilja er åt utan att du ska behöva jobbet åt dem, förutsatt att det är så de menade.

 Om det inte är menat så är det ju synd om du gör något, om personen är något positivt för dig. Men jag vet ju inget om personen i fråga, och din magkänsla är den du ska gå på (o förnuftet).

Hoppas att du inte missförstår mig.

Alis volat propriis Oskyldig

Piixy
1/5/14, 1:01 AM
#9

#8 Jag förstår precis hur du menar :D

Upp till toppen
Annons: