Annons:
Etikettot
Läst 502 ggr
ALPHIRA
2014-01-30 00:24

God morgon den 30 jan...

Säger så för att visa till er att jag finns fast syns så lite nuförtiden. Men jag läser och lär.

JA - HA 🤔🤔🤔

Har nu suttit här några minuter och vet inte vad jag ska skriva. Gud vad löjligt…

Det är helt tomt i skallen på mig.

Har ALDRIG skrivit SÅ HÄR meningslöst. 😕 

Nu blir det helg snart igen och då brukar jag jobba så det kanske gör att tankeverksamheten puffas upp. ☝️                                     

Eller sen blir det tvärtom. 😴

Tja, var så goda, läs mellan raderna. Det kanske finns något där fast jag vet inte vad.

Annons:
J-Artur-K
2014-01-30 13:19
#1

Jag skriver inte mycket heller för jag kan inte. Fast nu har jag datorn kopplad till tv:n så jag kan skriva men är besvärligt. 😃 Men som tur är har jag pratat med försäkrings bolaget och så det löser sig. Tur det finns drulle försäkring för folk som är klantiga 😃

Ny dag nya möjligheter

Twinflamewolf
2014-01-30 13:48
#2

God dagen i tråden!

Ibland skriver man mer ibland mindre,har vart i en period där jag inte skrivit så mycket så det går lite upp och ner det där och sen poff är inspirationen tillbaka.

Ha en fortsatt fin dag på er 🌺

ALPHIRA
2014-01-30 14:34
#3

Ja du Artur och Twinflamewolf. Ni båda är ju beundransvärt produktiva fast ni båda har (haft) datorproblem. Det har jag också delvis men det är ingen ursäkt i mitt fall, det går att skriva.

Men som sagt var så ibland får man vänta att "anden faller på" som jag brukar säga.

Här snöar det som sjutton, inte roligt för mig eftersom jag kör mycket på vägarna.

Herr ALPHIRA är ute och skottar snö. Katterna gör honom sällskap, dom försvann som blixten när jag nyss plockade fram dammsugaren.

Ha en bra dra, oavsett vad ni gör.

Upp till toppen
Annons: