Annons:
Etikettot
Läst 737 ggr
--Rose--
2014-02-13 15:47

Djurens himmel

Min älskade katt fick komma över till de Andra Sidan i förrgår,
förmodligen hjärnblödning. Var är hon nu ?
Jag har tyckt mig se henne i ögonvrån vid 3 tillfällen, är det
möjligt att de kommer tillbaka ibland den första tiden ?
Har ni någon uppfattning om var hon är nu ? 😕

Annons:
Twinflamewolf
2014-02-13 15:55
#1

Beklagar sorgen och vet så väl hur det känns när djuren går över.Dom hamnar på samma ställe som vi på andra sidan och visst kommer djuren och hälsar på oss.Jag har sammanlagt nu 8 katter som under årens lopp antingen pga sjukdom eller ålder gått över och samtliga har dom hälsat på men den som verkligen visat sig efter var Curry som manifesterade sig en god stund dom andra har jag mest sett flyktigt med några undantag men Curry han gjorde verkligen en lång visit så jag hann se honom en god stund innan han bara upplöstes.

Dom besöker oss ofta inte enbart den första tiden utan dom finns där vid vår sida och är lätt att bara kalla på genom vår tanke eller med ord så infinner dom sig direkt.

Tråkigt att höra din katt lämnat men jag kan garantera att hon har det bra och hon kommer att besöka dig,förmodligen har hon redan gjort det eftersom du ser i ögonvrån.

Kram på dig Rose 🌺

--Rose--
2014-02-14 08:25
#2

Tack snälla för svar, nu så känner det så mycket bättre.
Jag har haft totalt 10 katter. Många var syskon som var
oerhört fästa vid varandra och de ville inte äta under en
tid efter att någon hade försvunnit från korgen.
Hamnar de på samma plats och får vara tillsammans igen ?

Twinflamewolf
2014-02-14 10:53
#3

Absolut så är dom tillsammans.Mina åtta på andra sidan är bara två av dom syskonpar som gått över men jag har två fysiska här som har sina två syskon på andra sidan så sammanlagt tre syskonpar men två fysiska i livet som mist sin bror och syster.

Dom hänger ihop och delar Wolfs och mitt enkla hem på andra sidan med full frihet att röra sig som dom själva känner och vill och dom fyra jag har nu kommer en dag att ansluta till den gruppen när deras tid är inne🌺

Upp till toppen
Annons: