Annons:
Etikettot
Läst 1161 ggr
J-Artur-K
2/28/14, 1:51 AM

Syner

Jag tänkte berätta om synder här för det är ju något man kan få. 🙂

Det kan vara att när man ska sova och ligger i sängen. Så kan man helt plötsligt få se något i sitt inre öga. Man får känslor samtidigt. Att man får information om det som händer i synen. 🙂

Jag kommer här att berätta om en syn jag själv har haft. Som kan vara ett bra exempel för är en händelse som ni alla säkert har hört talas om och känner till histprien om. 

Det är en syn jag fick om John F Kennedy mordet 1963. Och det var när jag skulle ta och sova (Är oftast när jag ska sova som jag är med om sake som kommer helt plötsligt) 🙂

Jag såg i mitt inre öga John F Kennedy åka i sin svarta öppna bil på gatan och såg en skytt som var i en byggand några våningar upp och fick känslan direk korruption och att skytten inte är Oswald. Skott avfyras men inte det dödande skottet. Detta är ifrån vinkel bakifrån  John F Kennedy.

En andra skytt är på en kulle och ligger ner. Bakom han står en annan man men man ser inte han riktigt. Men man ser att det är en till.

Han skjuter och traffar John F Kennedy framifrån i huvud området någon stans (jag kommer inte ihåg exakt vart men i det området) . Det är det dödande skottet. 

Skytten reser sig snabbt upp och den andra mannen tar snabbt ihop geväret och dom går därifrån. ( En skjuter sedan tar den andra snabbt ihop det så det går snabbt allt ihop . Väll planerat)

Synen avlutas med att bokstäverna CIA kommer upp och ännu mer känslor av stark korruption. Sedan avslutas allt direkt. 

Efter ett tag så kunde jag inte motså på grund av det jag hade sett att kontakta John F Kennedy för man har förmågan och det man hade sett var ju inte alls det som sägs hända. Där är det ju att Oswald var skyldig och i synen var det inte oswald var skytt. Man fick starka känslor att han inte hade något med det att göra. 

John F Kennedy aceptera kontakten. Och han berätta mera djupa saker om det. Som inte ens var med i en korruptions bok som jag läste efter synen och information jag fick när jag fick synen. (Jag var tvungen att läsa om korruption om detta för jag hadee ju sett att det var en korruption. (Mycket av det jag läste stämde in med känslorna jag fick i synen) Men John F Kennedy nämnde något som inte alls togs upp i den korruptions boken som var på ca 200 sidor om John F Kennedy mordet. 

Men det han sade var så förstårligt och förklara en hel del. Var något som fast om man skriver om korruption så är det så djupt att man kanske inte vågar ta upp det fast om man tänker på det som möjligt.

Man förstod att man inte uppfatta han fel för man förstod när han sade det varför det var så när man hörde han säga det. Det var som pricken över i:et 🙂

(Efter detta så är det en annan som kolla på det med som en övning och vi jämnförde det vi såg= Bra övning när man kan sedan jämnföra med varandra och om båda ser samma så kan man känna sig ännu mer säker på det man set. Som ex det Joh F Kennedy sade till mig såg denna person med.)

Så om två personer vill träna på att få se speciella händelser kan man bara be om att få se en speciell händelse sedan så kollar båda på samma händelse sedan jämnför man med varandra. 

Är väldigt roligt när man sett samma saker men kanske olika sätt. Sedan ser en sak och en annan en annan sak. Men tillsamans får man större bild av händelsen möjligtvis. 👍

Som tex om det är personligt det man ska kolla på. Att det berör en själv så kan det vara svårare att se helt klart speciellt om det är komplicerat och djupa saker. Då kan det vara bra att ta hjälp av en annan (Om det är en inom familjen man hjälper att det är personligt på det sättet så får man fråga den personen först om det är okej)

Jag har själv varit med om det en gång. Var inom familjen som jag skulle hjälpa och jag har väldigt god relation med den här personen för är min ena systers pojkvänn och var väldigt känsligt. ( Var saker han inte viste om. Ifrån hans barndom som döljs) Jag hade sett och fått information om det som döljs men var väldigt , väldigt djupt och känsligt. 

Jag viste att det jag såg var rätt men att jag inte förståt allt rätt. (Var oerhört komplicerat speciellt när det var så känsligt och djupt och man känner personen som bett en om hjälp så väll på grund av det är inom familjen) Man vill inte säga fel och man blandar in sinna egna känslor för det är omöjligt att inte göra det nästan i sådan där situation. 

(Sedan var det att andar som var inblandade i det hela inte ville säga något för skydda han på grund av att det var så djupa saker och det försvårade) Jag fick till slut gå igenom till en annan ande som var släkt med han pch gå den vägen för den anden hade jag pratat med tidigare och visste att det var en ande som var ärlig och sade sanning.

Men den anden var svår att få ut information ifrån med. (Jag hade helheten av det som döljts men jag visste att jag inte uppfattat allt rätt. Jag blev väldigt frustrerad för jag bruka inte alls ha sådant problem.

Jag förstod då att jag aldrig kommer kunna få fram det på grund av att jag har tolkat fel ifrån början och det blev för personlligt för mig när jag känner han som bett mig om hjälp så väl på grund av han är ihop med en av mina systrar och jag visst hur viktigt detta var för han. (Hans livs mysterium kan man säga som han alltid velat ha svar på) 

Största misstagen är att blanda in sinna egna känslor.  Jag hade gjort det redan ifrån början. På grund av att jag visste redan om hans förfluttna redan. (Jag har fått automatiskt infprmation när man träffat han) Men sedan har man inte kollat djupare utan man har ju själv bara tänkt i spekulations tankar i huvudet själv. (Man kan ju inte låta bli om man träffar personen mycket och man frågar ju inget för är ju privat men man får information automatsiskt) 

Genom det så blir allt svårare för man har själv redan gammal info isttället för att vara helt nollställd.

Men det jag såg hade jag haft rätt i mina känslor av det som hände. Men jag hade blandat in gammla känslor så jag missuppfatat hur allt hängde ihop. 

Men när jag tog hjälp av en annan som jag förstod att jag måste göra. Kunde vi tillsamans lösa mysteriumet och jag fatta  efter det kopplingen med det jag sett och det jag kännt av det. Han jag/vi hjälpte  förstod när jag berätta  allt och förstod att det var som man sade för det svara mycket på hans livs frågor som han haft. 

Så man ska om man kan inte vara rädd för att ta hjälp av en annan (Om det är att man hjälper en annan person så måste man ju fråga först så att det är okej) 

Det är den svåraste situatioen jag har haft. Är den gång jag börja tvivla på mig själv faktiskt. Saker jag var helt säker på börja jag unndra om jag hade haft fel på när jag inte kunde hitta koplingen med allt. Fast jag var helt övertygad började jag tvilvla på mig själv på grund av att jag blandat in personliga känlsor i situationen. 

Egna känslor ska aldrig förlja med när man gör detta. Då kommer man misstolka saker. 🙂

Oj oj oj nu blev det långt skrivet. Döpte det till syn men sluta med andra saker. 😃

Ny dag nya möjligheter

Annons:
lenjon1
2/28/14, 9:36 PM
#1

jag brukar göra precis som du när jag går och lägger mig. Ser saker genom 3:e ögat. Men oftast är det bara ett potpurri av människor som passerar och sällan är det några man "känner". Men det är båda män, kvinnor, gamla som unga och ibland barn.

Varför de dyker upp vet jag inte och jag vet ju inte heller om det är samma som dyker upp varje kväll? Det går så fort att man inte hinner lägga till några ansiktsdrag.

Vet inte riktigt hur jag ska göra för att "fånga" in någon av dem? Har försökt då någon stannat till lite längre än övriga och jag har sagt hej, hur är det, ska vi prata en stund osv men nä!

Tja och sen brukar jag somna….men skam den som ger sig

J-Artur-K
3/1/14, 6:00 PM
#2

Ja man kan få se allt möjligt när man ska ta o sova. Eller att dom bara kontaktar en för säga något. 🙂

Ny dag nya möjligheter

lenjon1
3/1/14, 8:30 PM
#3

Jo men VAD?

J-Artur-K
3/1/14, 9:04 PM
#4

Det kan ju bara du själv som ser det veta förmodlien. Man kan ju få träffa änglar och allt möjligt. Träffa personer. Är svårare för en annan som inte upplevt just det du upplevt. (fast om det är att man sett samma sak så kan  man ju veta men om man inte sett samma sak blir det ju svårt då blir det bara spekulationer)  Så är nog bara du själv som kan se kopplingen med det du har sett. 🙂

Blir ju att man inte förstår allt man ser. Det jag har sett men inte förstår bryr jag mig inte alls om. Ingen ide att tänka på något man inte förstår. (Så tänker jag själv. Sedan behöver inte andra tänka o göra så)  Fast visst tänker jag lite på det men sedan lägger jag bara undan det i sopptunnan. Är det någon speciell mening med det får dom visa på bättre sett så jag förstår tänker jag. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Älvan
3/5/14, 6:35 PM
#5

Jag undrar om några här har sett sina syner " på riktigt"? När jag åkte på motorvägen såg jag plötsligt att hela jag var nerblodad dvs när jag tittade på mina verkliga armar som vaken. Jag kan inte så mycket om det här, men tolkade som antingen en varning att jag skulle köra försiktigt eller att jag åkte förbi en plats där en olycka skett. Vad säger ni om detta?

--Rose--
3/5/14, 6:47 PM
#6

Som ni skriver så är det så mycket lättare att få se dessa
syner innan man går och lägger sig. För mig så är det ofta
personer jag ser mycket tydligt men jag känner inte igen dem.
Är det något eller bara hjärnan som spelar mig ett spratt
Ställde en gång en fråga, fick då se 2 stora glasdörrar som
stängdes och sedan så försvann alltihopa,  hade väl frågat
något som jag inte skulle få veta. Undrar också varför man
upplever dessa så bra innan sömnen men aldrig på morgonen.

Annons:
J-Artur-K
3/8/14, 2:00 PM
#7

Jag tror det har med att göra att när man sover är man mest i sitt undermedvetna. Mitt på dagen är man mer i sina dagliga tankar och mot kvällen så börja man slappna av mer o mer. Så då kan saker komma mer automatiskt lättare. Eller om man själv ber om att få se något. För man är mer avslappnad i sig  själv. 

Det går ju lika bra att få se mitt på dagen om man är avslappnad och inte tänker på andra saker. Men själva förutsätttningarna kan vara bättre på kvällen / när man går o lägger sig. 

Alla människor kan ju känna av andar egentligen. Man ska ju inte gruppera människor men så ni ska förstå vad jag menar. En person som inte har andliga gåvan (att den ser sig själv att den har det) En sådan person som känner av någon gång fast tänker att den inbillar sig. Skulle jag tro har känt av det troligast på kvällen. För att man oftast är mer avslppnad då och blir mer öppen då. 

Jag själv tror att om man skullle kunna se statistik på när människor kännt av andar så skulle kvällen och när man är nyvaken ha dominerande procent av det. 

När man är nyvaken så är maundermedvetna också  Men sedan så tänker man mera om allt möjlit och då försvinner man mer ifrån sitt undermedvetna (man jobbar o tänker på alla möjliga saker sedan när det börja bli kväll slappnar man av mera o kommer mer in i sitt undermedvetna igen)

När man sover så kan ju anden fara ur kroppen och fara iväg på en astral resa. När man vaknar med ett ryk som nog dom flesta kännt av. Så är det mycket möjligt att det är för att anden kommer tillbaka och är det ryket man känner då när anden kommer tillbaka i kroppen. Man känner av det och ryker till och klar vaknar med ett ryk.

Men är hur jag själv ser på det.🙂

Men detta är ju bara fördelar hur vi människor fungerar som oftast. Man kan ju känna av lika bra mitt på dagen är ju beroende på oss själva. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: