Annons:
Etikettandar
Läst 718 ggr
J-Artur-K
3/1/14, 9:33 PM

Energier

Alla människor har enegier som är deras signum det här är jag och energier bär information om dom. Andar är energier, när man ger healing arbetar man med energier , när man läser av en person så läser man av personens energier som ger en information om personen. Alla föremål har energier. När man tar tag i ett föemål så kan man få information om personen som äger föremålet eller har ägt föremålet.🙂

 Energier är något som finns över allt och har mycket information som kan få till sig om man är öppen för att ta emot informationen.

När man kommer in i ett rum med negativa energier man bara känner det när man går in i rummet. Det har säkert alla känt flera gånger. Man ser inte ansikt utrycket på dom som är i rummet men man känner direkt att vad är det som fösegår här. Detta är inte bra stämning. Man känner rummets negativa energier. Man känner peronernas känslor genom  energierna. 🙂

Man kan efter man varit där fortfarande känna dom negativa energierna man fått när man var i rummet fast man gått därifrån. Eller en person man pratar med och personen bara pratar om elände och klagar. Man själv känner av personens energier och man vill bara försvinna för slippa energierna man får till sig och det tar ett tag innan man återhämtar sig ifrån sådana energier.

 Energier finns över allt och är nyckeln till mycket information som man kan få till sig men även hjälpa andra genom healing för då bytter man ut personens negativa energier  som håller kvar sjukdomen , skadan eller vad problemet är mot positva energier så läkningen av problemet blir snabbare eller blir bra direkt efter healingen. (Kortfattat förklarat)🙂

Som jag nämnde så finns energier över allt. Genom att man håller ett gammalt föremål kan man få kontakt med en ande som ägde föremålet i livet. Samma med när man handlar och man får en gammal enkrona så kan man få kontakt med en eller flera andar som är kopplade med myntet. (kan även vara en ande som är kopplad med personen som hade myntet sist eller liknande. Anden behöver inte ha hållit i myntet. Men på något sätt är kopplad med myntet)

Samma med denna text som jag skriver nu. Är mina energier i. På grund av att det är jag som skrivit denna text. Allt jag gör lämnar jag energier på. När jag pratar, när jag tar på något. när jag skriver något. Till och med när någon säger just mitt namn så är det energier i det namnet som är signum för mig.🙂 Om någon skulle känna in dessa energier skulle personen även kunna få info om mig eller få kontakt med en anden som är kopplad till mig. För minna energier finns i denna text 🙂

När man hör någon nämna en person kan man automatiskt få info om den personen för man känner av personens energier när man hör personens namn. Så om en vänn säger att Karl ska komma på festen som är på fredag. Men jag har aldrig träffat Karl men jag fick automatiskt info om han när min vänn nämnde hans namn. Så kan jag veta att Karl är en mycket rolig person , mörkt hår och andra saker. Sedan när festen är så är han väldigt rolig person och med mörkt hår och annat som man fick till sig. 🙂

Genom att lära sig användingen av energier så underlättar det mycket i det andliga. Att när man hör bara ett namn kan man få info. I saker man läser kan man få info. 🙂

Genom att bara tänka på vem som helst så blir man kopplad till den personen o information kan byttas ut (Kan ju inte garateras). Om det är en anden så måste anden aceptera kontakten men i princip kan man få kontakt med vilken ande som helst även kändisar. Om anden aceptera det. 🙂

Men detta är mina åsikter bara 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
yamher
3/1/14, 10:14 PM
#1

det är också den energin som lämnar ett spår av någon och väldigt svår att dölja för den som lätt kan känna av sin omgivning

Alis volat propriis Oskyldig

J-Artur-K
3/1/14, 11:37 PM
#2

#1 Exakt 👍

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: