Annons:
Etikettolika-platser-i-himlen
Läst 3418 ggr
[Hukanson]
5/21/17, 8:18 PM

Hur får man kontakt med sina döda släktingar?

Kan man få kontakt med sina döda släktingar som då skulle vara existerande eller levande i någon andevärld eller himmel av något slag. Kanske det finns olika himlar eller är alla släktingar på samma ställe för att vi är alla i vår svenska himmel? Jag har ofta funderat på om språket är ett problem i himlen eller om man kommunicerar på något annat sätt.  Hur får man kontakt och är det bra eller dåligt att får kontakt och vad får man prata om ifall man får kontakt?

Annons:
[Hukanson]
5/27/17, 12:06 AM
#1

Ett sätt att få kontakt är att ta hjälp av en medial healer som för en skälig ersättning hjälper till i processen.

http://janeandersson.se/produkt/ladda-ner-mot-din-guide/

[Vandrar med Wolf]
6/5/17, 4:57 PM
#2

# 0 Absolut skriver jag i all enkelhet men samtidigt ska vi vara väldigt noga med vilka medium vi besöker för det här är nåt som det gått så mycket mode och trend i att jobba som medium.

Har inte läst länken du lagt in och vill skriva lite innan jag läser.

Att vi kan få kontakt det råder ingen tvekan om en del jobbar rent telepatiskt medan andra har fysisk kommunikation där vi hör och ser andevärlden lika enkelt och naturligt som vi ser och hör oss fysiska individer.

Nu jobbar jag inte som medium och kommer så aldrig att göra och det finns ett fåtal som verkligen kan sin uppgift och kan ge bevis för att dom står i kontakt med dina nära och kära sen har vi dom som rent allmänt glider på i tomma ord som kan stämma in på vem som helst av oss och folk köper det med hull och hår som sanning.

Besöken nån ett medium var inte rädd för att ställa höga krav på bevisföring som bara du och anden kan känna till och det där med att ta betalt för har jag oerhört stränga åsikter om för andlighet och pengar går inte ihop men det är en helt annan tråd det.

Olika himlar och språk  det finns det men samtidigt har vi det universella språket som möjliggör att vi förstår varandra och vi i vår fysiska form är ofta så begränsade medan universum är obegränsat så det där blir svårt för oss att klä i ord så vi får ett grepp om hur stort och gränslöst allting är.

Vad man får prata om det tror jag står alla fritt och som vi gör i vår jordiska inkarnation så söker vi upp våra nära och kära samt dom som vi känner en samhörighet med och vi måste inte vara med allt och alla för där som här är vi alla så individuella med olika tycken och smak,olika intressen så vi söker upp dom grupper där vi känner samhörighet och trivsel med.

Människans natur är att ofta krångla till mycket så även andra sidan och dess invånare och det är vi som för över en massa konstigheter på andevärlden som i sin tur är så enkel och naturlig i hela sin existens men en dag är vi där och då ser vi med egna ögon hur enkel och okomplicerad  andevärlden är 🙂

[Vandrar med Wolf]
6/5/17, 5:04 PM
#3

# 1 Hmmm betala för nåt som vi redan har,kontakt med våra guider. Tror jag får vara tyst och inte skriva mer om saken för dom om några har vi alla redan en naturlig kontakt och relation till helt gratis men som du skriver allt kan man få för en  för en skälig summa 😕 jämmer och elände vad sur jag blir 😕

Lussan20
5/4/18, 9:23 AM
#4

Jag blir alltid ledsen då man ser sköra människor utnyttjas för pengar. Även inom andlighet finns charlataner, även i Kyrkans värld.

Det jag inte ger av kärlek kan jag låta bli att ge. Vi behöver mer prata med våra levande, de ensamma och våra anhöriga. Mest med våra barn.

Så mycket kraft finns i att ge i livet. I döden är vi andra skapelser, det är min övertygelse.

Om man tittar på nätet finner man många -nära döden upplevelser- men alla skiljer sig något från varandra. Som troende möter man Jesus eller helvetet.

I andra andetillstånd så kommer man till andra sidan som många tror är en hållplats för pånyttfödelse.

Reinkarnationstanken skiljer sig åt också. En del säger att man alltid föds i samma familj, andra slumpmässigt.

Att konstatera är att vi alla har fragment av något vi inte vet något om. Jesus sade- Låt de döda begrava sina döda- kanske det betydde att vi skulle bekymra oss om de levande?

Man kan göra sitt yttersta för att bli-sitt bästa jag-att omsluta jorden och dess invånare med stor kärlek. Det förändrar mest….Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: