Annons:
Etikettänglar
Läst 696 ggr
pigeons7
2017-12-01 00:12

Änglar finns

Jag har sen jag var liten set änglar 😇 🙂Det flesta säger du ljuger eller hittar på bara eller nåt det är i dina fantasier. Men det är ingen fantasi eller påhitt eller lögner. Det är helt SANT! Dem finns verkligen. Det började när jag sov i mitt rum

en natt lyste det utanför min dörr det var väldigt stark färg lite i grönt blått och ibland var vitt ljus som lyste jag visste att det måste var en ängel på besök. En ovanlig fin gäst som man vill se men omöjlig att närma dem hur som helst. Så jag såg det ovanliga ljuset på avstånd det var speciellt. nästa gång så var dem flera och jag har t.o.m känt deras hand på mig att det viljat skydda lilla mig från olyckor bilar och att falla.Det var skyddsänglar det vaktar mig och nu när jag lever för Jesus så har jag sett stridsänglar också med sina svärd det var häftigt! Jag är inte rädd Men man ska inte leka med andeväsen eller tillbe änglar vi frälsta som omvänt sig ifrån synd och troende kristna ska endast tillbe vår Herre Jesus Kristus vår Frälsare och Gud Tänk snart får vi alla se änglar komma från himmelen när Jesus kommer tillbacka det blir mer än spännande det är något utöver det vanliga jag är iallafall Redo för det!

Annons:
Upp till toppen
Annons: