Annons:
Etikettutanför-himlen
Läst 958 ggr
Wilma@a
4/7/18, 8:57 PM

Konstig himmel

Hej. Är livrädd:(:( himlen är så konstig. Det är mörk himmel men så är det ljust där! Kommer jorden att gå under? Eller är det bara molnen som täcker månen? Måste veta!!

Annons:
Wilma@a
4/7/18, 8:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
[Hukanson]
4/8/18, 3:40 AM
#2

Oj Wilma, vilken bild! Ser ut som två planeter som krockar ungefär.  Förstår inte hur och var den är tagen, jorden är så väldigt brun…som månen…men man kan ana ett samhälle därborta tror jag. Nu är det ju ofta mycket lampor i stadsmiljö som mycket väl kan lysa upp molnen eller så kan solljuset komma in i kallfrontens molnkant …jag bävar i alla fall för de krafter som visar sig i denna bild…för jag har nyss sett en video om tornados i amerika och det var väldigt skrämmande.

Jag tror inte på att en väldig förstörelse mer än "normalt" kommer att hända nu även om vårt kultursamhälle "kommer att gå under".  Människor förändras och därmed förändras samhället omkring oss - även om många tycker det är tryggare att inte förändras.

[Hukanson]
4/8/18, 9:29 AM
#3

Kanske jag måste ändra min åsikt, Wilma, efter att ha sett en video som kan få vem som helst att blekna. En professor i USA har forskat i bibliska profetsior och gamla skrifter och kommit fram till häpnadsväckande sanningar som bara de riktigt lärda har förstått förut. Någonting kommer att gå under och det dröjer inte länge. Kanske vi alla måste medvetandegöra oss om detta för att mildra effekterna. Profetsiornas natur är ju att de måste slå in men det kanske går att mildra effekterna då vi ju vet att om vi lyssnar på Himlen och följer kärlekens vägledning så går det oss väl. Detta är en video man måste se!

Wilma@a
4/8/18, 10:36 AM
#4

Kommer jag atg leva när jorden går under?

[Hukanson]
4/8/18, 11:14 AM
#5

Det är den gamla kulturskapelsen som "går under" och det traditionella Sverige är ju en del av det så även vi måste se över vår etik och moral, våra heliga trosföreställningar och våra hjärtans övertygelser i relation till de mer moderna uppenbarelser som har blivit oss givna.

Om det blir en total katastrof i en "supermakt" eller två exempelvis, så kommer det självklart att påverka oss alla för nationerna har ju blivit så beroende av varandra. Det kan bli brist på mat, brist på  importerade varor speciellt bensin, olja och kol. Det finns mig veterligen ingen som har någon vision av exakt vad som kommer att hända vi har bara Herrens profetsior som förkunnar att det gamla skall komma till ett våldsamt slut tex vad som sker i Syrien med omnejd i våra dagar. Det har ju inte påverkat oss mer ännu än att vi har tagit emot många flyktingar som har fått komma in i vårt samhälle. Men om det som det talas om i videon händer då blir det en mycket större påverkan. Då måste vi nog göra som förut och införa allmän beredskap och ransoner.

Upp till toppen
Annons: