Annons:
Etikettandar
Läst 922 ggr
[Hukanson]
2019-04-30 08:47

Guider eller Änglar?

Man kan inte vara Medium utan att veta att det finns en himmel. Man kan inte vara Medium utan att veta att Ljuset existerar. Man kan inte vara Medium utan att veta att alla människor egentligen är andar som fortsätter att leva i andevärlden efter den köttsliga kroppens död. 

Så det borde vara en god ide att intervjua ett medium om Den Andra Sidan som denna Andevärld brukar kallas. Allting fortsätter där - nja inte riktigt allting. Det är en fredligare tillvaro med större kärlek och intelligens. Visserligen sägs det att det finns olika platser för olika människor och att alla får leva i den miljö och med de människor som motsvarar vad de kan acceptera och trivas med.

Släkt och familj är oupplösliga band för andar. Har man delat själ på jorden så har man band som håller ihop även på andra sidan.  

Har alla människor en personlig Ängel från vaggan till graven? Enligt denna video är det inte helt säkert. Men om man inte har det så har man i stället personliga guider som är problemlösande andar som guidar till personlig utveckling.

Annons:
[Hukanson]
2019-04-30 22:47
#1

Om man är ett psykiskt medium så har man extrasinnen i andevärlden dvs man ser, känner och upplever vad som finns andligt.  Det finns gott om sådana medium som arbetar som språkrör mellan andar och inkarnerade. De får en mängd informationer och lär sig mycket och denna video berättar om vad som händer när man dör!

[Hukanson]
2019-04-30 23:01
#2

Somliga psychic mediums blir ståuppkomiker när de berättar om hur de hamnar mellan två världar och det blir total konflikt mellan verklighetsuppfattningarna.

JRSN
2019-05-09 13:59
#3

Bra videor alla tre. Den andliga världen är till 100 % verklig men materien är lättare, mer subtil. Jag har förstått att det finns sju basformer av materia i Universum. De tre tyngsta berör oss såsom fysiska människor. I livet efter detta lever vi vidare på andra 'materieplan' och några av dem bygger upp det vi känner som himlen. För de som väljer att utvecklas (inte alla vill det) är himmelriket alternativet. Där finns tre sfärer som vi går igenom; Kultursfären, Förståndssfären, och Empatisfären. Den andliga resenären besöker även en helt personlig sfär som kan kallas 'Egenvärlden'. Därefter inleds (i vissa fall) processen av återfödelse.

Att välja att ta sitt eget liv kan vara förståeligt. Men problemet är att personen i fråga då måste gå igenom liknande svårigheter igen i nästa liv (tills hindren är övervunna). Ingen möter svårare problem än vad vi faktiskt klarar av att lösa. Livet "pushar oss" att utvecklas och gå vidare men ibland uppstår givetvis till synes oöverstigliga svårigheter. Vi får tunnelseende och tror att ingen utväg finns. Men hjälp finns alltid, i fysisk eller andlig form, det finns alltid en nyckel till lösningen.

Mediala upplevelser har följt mig genom livet. Men det är först på senare år som en formidabel explosion av andeupplevelser har skjutit fart. Gränsen mellan det fysiska och det andliga har liksom börjat suddas ut. Andar och andra väsenden har börjat visa sig, både i drömmar och i vaket tillstånd. Jag märker det med mig själv men även i min omgivning. Spökerier och kommunikation med den andra sidan är alltmer vanligt förekommande. Till den punkt att det nästan blivit slentrian.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: