• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Porten till himlen Gud Utanför himlen Gudar /Gudinnor Ärkeänglar Änglar Olika platser i himlen Himmelska Principer Välkommen nya medlemmar Andra personer/Varelser Skrivregler i Himlen Jesus OT Healing Andar Köpbart Helvetet

Andliga Flödet

Flödet ett ord vi hör inom andliga kretsar många gånger om men vad är flödet,vad menar man med dessa ord fick jag frågan för en tid sedan. Vi består ju av energi,hela vår kropp är små energiceller som utgör vår fysiska kropp.Flödet kan man säga är energi,den är en kanal som vi borde hålla betydligt renare än vi många gånger gör. Läs mer »

Andlig Utveckling

Har länge nu sett på många håll både i verkliga livet och via internet hur många anser att man ska begränsa sig inom det andliga.Att man inte ska ta till sig allt eller ta sina upplevelser på fullaste allvar utan ifråga sätta allt. Läs mer »

Möte med Gudinna

Här berättar jag om mitt första möte med en Gudinna. Jag gick igenom en port till himlen och kom till en stig som lede till ett slags tempel i romerskt still. Den var gjord av sten som var lent o sand färgad. Där inne skulle jag sedan träffa min första Gudinna som jag träffat =) Läs mer »

Gud

Många undrar hur gud är som. I denna artikel berättar jag hur jag upplevt gud. Läs mer »

Gud släpper ut 3 duvor =)

Gud visar en byggnad som liknar ett slott. Han visar mig ett rum som liknar ett samlings rum. Han avslutar med att ta upp mig på taket av byggnaden sedan släpper han ut 3 duvor ut i det fria =) Läs mer »

Andar

Många undrar vad andar egentligen är. Jag själv ser andar som energier som bär på information om dom. Hur deras liv var , deras inre känslor, deras tankar , deras utseende , allt möjligt kan man säga. Här berättar jag hur jag ser på andar =) Läs mer »

Rätt eller Fel

Kan man verkligen tro fel och har vi rätten att döma ut andra människors tro. En del religioner hävdar stort att deras sätt är det enda rätta att följa.Många gånger väldigt dogmatiskt och fördömande .Några tankar kring detta vill jag ta upp i denna artikel. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Synskadades museum
  • Funktionsmedicin
  • Funktionsmedicin
  • Ord för dagen
  • Ädelkattens utställning 7-8/12
  • Vinn en julbädd
  • Klagomål
  • Här planeras det för sommargågator 2020
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen